torsdag 31. desember 2015

Takk for det gamle!

Med ønske om et godt nytt år og en fredelig nyttårsfeiring deler jeg noen bilder fra en krok på kjøkkenet.
Her er det blått som står i fokus og pynten er også preget av det.
Englene som står på pynt i tallerkenhylla har jeg fått av mamma, en ny engel hver jul.
I år fikk jeg den i grønt og den lille jenta som står ved siden av fikk Katarina Othelie.
For hver jul skriver jeg årstallet under slik at jeg alltid kan huske når jeg fikk de.
Det samme gjør jeg med pynt som Katarina Othelie får eller har laget i barnehagen.
Og med det ønsker jeg dere alle et godt nytt år og takk for alle besøk her på bloggen!


"Blå" jul på kjøkkenet...




De to englene i hvitt og blått har vært farmor sine og de kommer frem hver jul<3


I år var det den grønne engelen som lå under juletreet.
Den lille jenta i hvitt fikk Katarina Othelie.


Englene står "trygt" i tallerkenhylla;)


Godt nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt nyttår, Silje Marie! Så koselig kroken din på kjøkkenet er. Og englene er kjempefin:-) Kjekt å ta frem hver jul. Klem fra Anne