søndag 20. desember 2015

Julebakst!

Vet absolutt ikke hva som gikk av meg i dag men har gjort en real kjøkkentjeneste med god (av og til litt for god!) hjelp av Katarina Othelie!
Det ble ikke syv slag men tre og det får holde lenge.
Farmors sirupsnipper, kakemenn og kransekakestenger er julekaker vi liker godt;)
Det ble også eksperimentert med et banan- og sjokolade brød siden jeg allerede var så godt i gang og vi hadde noen modne bananer liggende.
Oppi dette har jeg selvfølgelig også skvist inn en middag, leking med Katarina Othelie og en håndball finale...;)
Huset har et vakkert meldryss liggende overalt men jeg prøver å overbevise meg selv om at det kan være en del av juledekorasjonen, litt snøinspirasjon...;)
Hmm ender nok helt sikkert opp med en skikkelig husvrenging før jobb en av de neste dagene men enn så lenge lever jeg på at meldryss = snø som igjen = julete = som i at det går helt fint...!;)
God Jul!


Knipset de fineste krukkene og glassene, resten er fint plassert i skafferiet...!


Ingen kommentarer: