tirsdag 1. desember 2015

Høst i hagen - Tilbakeblikk...

Disse bildene er det vel over en måned siden jeg knipset men måtte se tilbake på de i dag...
Vi hadde en periode med noen deilige høstdager og det var bare så utrolig fint ute!
Før de siste høststormene satt i gang måtte jeg gå på hagevandring og knipse noen høstbilder.
Fargene på bladene var bare helt nydelige og i veien vår så det ut som om det lå gullpenger strødd overalt...;)
På slike dager er jeg veldig glad i høsten, med nydelige farger og klar, frisk luft.
Bare synd at slike dager er i mindretall, dagen etter at jeg knipset disse bildene satte en heftig høststorm inn og hele høstidyllen min ble forvandlet til et vått og brunt landskap...;/
Men nå får vi satse på litt herlig julestemning med hvit snø og kalde, klare dager.
Nå er vi offisielt i julemåneden, ønsker alle en flott 1. desember;)


Høst i bedet!






"Gullpenger"...;)


Soloppgang sett sittende fra toppen av berget i hagen...

Ingen kommentarer: