onsdag 2. mai 2012

Puslespill;)

Jeg kom over en gammel kasse en dag jeg var ute og gikk tur.
Det jeg likte best var den nydelige blågrønne fargen, tenkte først å bare ta med meg de plankene som var finest i farge, men da jeg studerte bitene så de ut som puslespillbrikker.
Tok like godt alt med med hjem der bitene ble vasket og tørket.
Bunnen på kassen var ødelagt men jeg tok med meg en liten plate hjem fra jobb som pappa skjærte til.
Så var det bare å "pusle" sammen kassen;)
Noe av malingen flasset av men jeg penslet hele kassen med klarlakk slik at den ikke flasset mer.
Nå står den på pynt i gangen med en gammel ramme, brudebildet til Othelie;) og en husfred.
Helt nydelig;)







1 kommentar:

Villa Fagerbakken sa...

Heisann!

Det var en flott kasse du fant: )
Takk for hilsen inne hos meg, forresten..vi er jo nesten naboer vi: )
Så mye fint du har stelt istand, og bra du har et sted å lagre prosjektene på til dere selv får bedre plass: )

Syns det var trist å høre om farmoren din, syns ikke dette innlegget passet helt innunder dét innlegget, så jeg skrev litt lengre nede...
Håper dere får en fin og verdig avslutning på fredag..
Klem Iris