fredag 25. mai 2012

Hjemmelaget Utslagsvask på Kjøkkenet

Har man ikke en gammel utslagsvask så lager man seg en!
"Vasken" ble kjøpt på ett hagesenter og kranen har jeg funnet på ett av mine mange raid;)
Synes det ble kjempe fint!
Såpekoppen på veggen er fra Kremmerhuset, krakken har blitt malt i en helt herlig blåfarge
S0530-R90B;) og vaskebrettet på veggen er arvegods.
Opprinnelig så skulle vel vasken bak i Uthuset (hobbyhus;) men den ble så fin at den bare må henge inne på kjøkkenet en stund;)


                                                 

3 kommentarer:

"En Vintage Drøm" sa...

Oi.. så herlig ide. Denne skal jeg huske, jeg har næmlig vært litt på jakt etter en utslagsvask som jeg kan ha ute.. :)
Nå må jeg titte videre på bloggen din, kanskje jeg finner flere gode ideer? :) Ønsker deg en finfin helg! klem

Mor Inger`s hus sa...

For en flott vask - skjønner godt at du vil ha den inne på kjøkkenet.
Du har en utrolig fin blogg, og viser den med så fine bilder.

Legger meg til som liker, og legger deg også i bloggrullen min - må følge med videre :)

God pinseklem

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Tusen takk for kjempe koselige kommentarer;)
Blir kjempe glad!!!
Klem fra meg!