mandag 8. oktober 2018

Stua og en ny redesignet kommode

Her kommer et bilderas fra stua.
En del "nytt" her, min blomstereng av en sofa blant annet!
Gult er en favoritt som jeg bruker mer av både i maling og tekstiler.
En gammel kommode som jeg fikk av en venninne har blitt malt i fargen "Sommersol" fra Jotun.
I skuffene har jeg brukt blomstertapet som jeg hadde til overs fra Katarina sitt rom og utenpå skuffene har jeg brukt blomsterstensil for å følge opp "blomstertemaet".
Håndtakene har jeg sprayet hvite.
En gammel tallerkenhylle ble også malt gul.
Sammen med grønnfargen "Pale Green" som jeg har brukt på peisen, skapet og badedøra er stua en liten hyllest til vår og sommer, mine favoritt årstider.
Jeg er veldig fornøyd med stua nå, farger, tekstiler, tepper og ikke minst møbler og bruktfunn passer godt sammen og er virkelig "meg".

















1 kommentar:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så fint det var med alle de gule og grønne innslagene, og de fine detaljene! Det oser riktig av vår og sommer hos deg! Klem Cathrine :-)