onsdag 9. mai 2012

Alternativ Sko Oppbevaring!

...og tro meg!
Jeg trenger det;)
Har kanskje over gjennomsnittet flere par sko enn normalt men er man besatt så er man besatt!
Nå har jeg ihvertfall hentet frem alle ballerinaskoene mine og de har jeg fått plassert i gangen.
De jeg bruker mest puttet jeg oppi en gammel "doktorveske" som jeg fant på bruktbutikken.
Var jo bare helt supert, er tre rom i vesken og da står skoene fint på rad og rekke oppi!
Resten av vårskoene puttet jeg oppi en Ikea pose som jeg vrengte slik at logoen ikke synes.
Jeg synes det var helt genialt, samboeren min var ikke videre imponert, han bare rister på hodet over alle påfunnene mine;)
Jeg måtte ha en fargeklatt oppi alt det hvite, så min røde "respatex" stol passer bra inn;)
På veggen har jeg ett gammelt sjøkart over ytre Hardangerfjord, synes det er kjempe fint, blir av og til bare stående i gangen og studere det;)






1 kommentar:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei :)

Så stilig den doktorveska var :) Og kjempesmart å bruke den til å ha sko i :) Så kreativ du er :)

Og så artig med et gammelt kart - herlig! Skjønner godt at du kan bli stående å se på det :)

Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :)

Ha en fin kveld og kos deg:)
Klem Lisa:)