torsdag 13. februar 2014

Hjemmelaget Ostekake!

I går kveld fikk jeg bakeånden over meg og da laget jeg ostekake.
Har laget det en gang før for evigheter siden og da uten gelelokk på toppen men synes ikke det ble den største suksessen.
Men denne ble bare knall god, måtte unne meg ett stykke etter trilleturen nå, deilig;)
Er faktisk litt stolt over meg selv;)
Jeg baker en del om dagene men det går stort sett i grovbrød og boller, da vet jeg hvertfall hva Katarina får i seg...
Men er jo veldig gøy å bake kaker da og en slik ostekake ser jo ganske fresh ut også!
Så dette kan vi gjøre igjen!
Fine dagen til dere som titter innom;)



5 kommentarer:

Anonym sa...

Det sågveldig godt ut med ostekake:)flinke du som baker og ordner:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

OY DEN SÅG BÅDE GOD OG LEKKER UT
NYT
FIN FREDAG TIL SØTE DEG
KLEM ELI:)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Den ser fin ut og litt vårlig nesten med den fine gul fargen oppå ! Jeg har bakt to ostekaker i det siste , de er så gode , men nå må jeg vente en stund igjen ... du vet , denne vekten . Uff ! God helg til deg ! Klem

Unknown sa...

Den så skikkelig lekker ut!!
Så flink du er.

Ha en fin kveld.
Klem

Unknown sa...

Nam nam - ostekake er kjempegodt :) ser så godt å frisk ut med det gule og hvite. Deilig saft og herlige blomster :)

Flink du !


Ønsker deg en fin helg og glade dager

Klemmer fra Monica