fredag 31. august 2012

Gjesteblogger hos Forandring!

I sommer har jeg vært gjesteblogger på Forandring bloggen til Byggmakker!
Byggmakker kjeden har i flere år gitt ut ett interiørmagasin som heter Forandring.
De har tatt det ett steg videre og har nå en interiørblogg med samme navn.
Der blogges det om interiør, hage, kjøkken, bad, garderobe og ikke minst gode råd og smarte løsninger!
Jeg har delt to av mine (mange;) kreative ideer med Forandring.
Innlegget mitt om hva man kan bruke skiferheller til kan man lese ved å trykke HER ;)
Tidligere i sommer ble også innlegget mitt om kreativ bruk av rørepinner lagt ut på bloggen;)
Ønsker alle en herlig fredag, endelig helg igjen!!!
Setter kjempe stor pris på alle som titter innom bloggen min og setter igjen så koselige spor etter seg;););)

5 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Grattis till Gästbloggerskan...så roligt och fina förändringar:)

Tack för dina kommentarer också..de glädjer mig mycket!!!

KRAMAR Helena

Nely sa...

Congratulation,you have wonderful ideas for divide,I will see this blog:)
Hugs ,
nely!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så herlig da :)))
Du er kreativ og driftig !!

Vet du når det er tid for Damenes Aften igjen ? Var der i fjor og gleder meg til neste aften :)))

Her går det bare bra. Jeg slenger inn innlegg så sant jeg har mulighet, og kameraet er i bruk også :)))

Tips hvis du har tenkt å kjøpe deg dette cafèsettet...Nedsatt til ca 1000,- mot nesten 1500,- på plantasjen.Utrolig fint, så jeg er kjempefornøyd :)
Med dette fine været vi har i dag, skal møblene flyttes ut på trappa :)
Mannen har bilen i dag, så høstlyngen får komme en annen dag :)

Ha en super frilørdag, så får vi krysse fingrene for fint vær også i morgen :)
Klem Heidi

Anonym sa...

Kjære Silje Marie,
en flott idé! Jeg kommer til å se på deg det samme!
Takk for den hyggelige kommentarer til meg! Jeg er alltid glad når du skriver til meg! Takk skal du ha vennen!

Klem, Birgit

Brunt sukker sa...

HEI FLINKE SILJE MARIE !!!
Gratulerer sååå gøy !
du er veldig kreativ og flik forkener dette virkeligt!
tusen takk for fine kommentarer !
ønsker deg en fin Lørdag min venn :))
klem fra Eli:))