søndag 12. august 2012

Finn.no stolen har fått nytt stripete stoff!

Den blomstrete 30 - talls stolen som jeg kjøpte for en liten uke siden har nå fått nytt stoff!
Jeg er veldig glad i striper så da ble det ett beige og brunt stripete stoff.
Synes det passet ganske så bra siden armlenene på stolen er brune og understellet er svart beiset.
De samme stripene går også igjen på rokokko stolen min bare at der er det blå og beige striper.
Etter mye om og men så fikk nå vi det til, med god hjelp fra min samboer;)
Elvis er også fornøyd han har prøvesittet, siden jeg har en del gamle stoler så pleier han å gå fra stol til stol helt til han har funnet ut hvor han vil sitte;)
Før og etter bildene sier vel sitt...;)
Striper passet i hvertfall bedre inn hos meg og vil jeg en gang ha den tilbake i original stand så er det bare å ta av det nye stoffet!





4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrulig flott stolen blei med stripete stoff og så lekkert skap i bakgrunnen,kjempefint var det:))
Så gøy når det blir sån forandring på stolen:)
Kos deg med resten av søndagen!
Klem fra Lillian

Humlehagen sa...

Flinke du altså, dette ble stilig!Jeg liker også striper, og spesielt de duse fargene..dette ble lekkert synes jeg!:)Klem fra Else Britt

Mor Inger`s hus sa...

Det ble jo absolutt en forandring til det bedre.
Slike gamle stoler er bare sååå gode å sitte i.

:) Inger

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Stolen ble skikkelig fin med stripete stoff :)))
Har alltid vært svak for striper og ruter :) Sånn er det bare !!

Klem Heidi