mandag 13. august 2012

Back To Work...

I dag er ferien offisielt over og hva skjer da?
Solen skinner fra klar himmel og temperaturen er herlig.
Vet ikke om jeg skal bli forbanna eller gå inn i en mild depresjon...
Sitter ute på trappen og hører på reiseradioen og lurer på om jeg kan troppe opp på jobb i ettermiddag i farfars gamle hatt på hodet og bruktkupp stokken jeg kjøpte i ferien..?
Hmm kanskje ikke men de gjør seg godt på knaggen i yttergangen ved siden av en gammel kontorveske som jeg fant på ett av mine mange raid.
Den rommer nå alle ballerina skoene mine;)
Jeg får heller komme meg ut og nyte litt sol og heller tenke at det er jo bare ett år til neste sommerferie, går fort det...?
Hihi nå er jeg kanskje litt vel negativ, men det er jo veldig utgjort da...
Men over til noe annet, sybordet jeg drasset med meg hjem er under oppussing/restaurering...
Det har blitt demontert og i går spikret jeg ny ramme til selve bordplaten som skal bestå av 60 år gamle kledningsbord i en helt herlig grønnfarge!
Jippi tror det kan bli ganske så bra;)
Nyt solen dere som har den, jeg løper ut en tur nå og nyter dosen min;)



5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker veldig mye bildene dine!
Wow, denne vakre gamle ting!
I Nord-Tyskland, er også fantastisk vær og jeg nyter hver eneste solstråle.

Ha en fin dag, Birgit

Rosa i huset i vitt sa...

Fina bilder och så fin fåtöljen
blev.

kram Rosa

Brunt sukker sa...

DETTE VAR TØFFE BILDER!!!
GLEDER MEG TIL Å SE SYBORDET:)
KLEMMER FRA ELI:))

MissMette sa...

Hei Silje Marie :)
Kom over bloggen din her og la meg til som følger :) Fin blogg, med variasjon, fine bilder og et koselig hjem ღ - herlig gamle ting du har her også... Ønsker deg en fin, fin kveld videre og ukestart. Klem fra Mette

Anonym sa...

Skjønner deg så godt eg du,så utgjort at finværet kommer når ein jobber,skulle hatt fri kvar gong det var fint vær:)Men du får nyte det når du har fri!
Så flott hatt og stokk;)Så fint med gamle vakre ting:)
Fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian