mandag 17. september 2012

Ett gammelt vindu kan brukes til så mangt...

Hvorfor ikke bruke ett gammelt vindu som brett?
Jeg har en del  gamle vinduer i samlingen nå og dette her var litt for tungt til å henge opp på veggen.
Så hvor skulle jeg gjøre av det?
Etter litt tankegang så kom jeg på det, brett på stuebordet!!!
Jeg bare limte møbelknotter på den siden som ligger ned slik at ikke bordet ble ødelagt.
Synes det ble ganske så bra jeg, tror ikke samboeren er helt fornøyd men det bryr vi oss ikke om...Hihi;););)
Mandag igjen og ny uke, hvor blir helgene av egentlig?!?
Ønsker alle en god start på uken;)






2 kommentarer:

Anonym sa...

Dear Silje Marie,
lovely pictures and a great idea!!!!

Hugs and kisses,

Birgit

Anonym sa...

Så utruligt smart med vindu slik,du er flink og kreativ du og det er ikkje alltid desse mannfolka skjønner alt,hehe:)
Fine ny veke til deg!
Klem klem