lørdag 13. juni 2015

Kveldsstemning... og siste tilskudd på bruktfronten!

Vi er i juni måned, altså en sommermåned og ja jeg er kjempe fornøyd bare det ikke regner og blåser noe aldeles forferdelig men kunne jo vært et par grader varmere...?
Synes det er så kaldt ute selv om sola titter frem!
Jaja da må det bare jobbes mer slik at man blir varm;)
Har nå i kveld fortsatt på mine herlige jordhauger og på bare et par timer er det (heldigvis!) stor forskjell og det hjelper så absolutt på den videre motivasjonen;)
Men nå ble det rett og slett for kaldt så nå er stearinlysene tent og jeg tenkte å parkere meg på sofaen slik at jeg kan sovne der istedet for å gå rett i seng...;)
Flere som kjenner seg igjen??
Siste bruktkuppet som er kommet i hus er dette gamle brettet/trauet som nå står på spisebordet med en blondebrikke og telys oppi.
Takk pappa for det supre trauet/brettet som du fant da du ryddet i garasjen, gleder meg til å overta de gule trekistene!;)
Fine kvelden kjære dere;)




Akkurat slik jeg liker det, original avskallet maling med herlig patina...!
Lykke;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefint :)

Ha det så fint

Klemmer Monica

mirjamsdrøm sa...

Kjempefint trau :)
Ja sommer og sommer, her har det blitt varmere, men det blåser godt nesten hver dag....Jeg vil ha tilbake mine barndoms sommere!!
Her har flere "nye" gamle ting kommet i hus i det siste. Blandt annet en nydelig kommode vi hentet hos svigermor på lørdag :)Den er et av får møbler som står i stua foreløpig ;)
Jeg bruker kvelden på å lade opp til en hektisk uke, men film og litt snop.
Fin kveld til deg!
Klem Mirjam