tirsdag 16. juni 2015

Blåe sommerdager på kjøkkenet

Jeg er utrolig glad i blått og på kjøkkenet er det denne fargen som går igjen.
En herlig tapet fra Falsterbo serien til Borge pryder den ene veggen som skiller de to nivåene på kjøkkenet.
På den ene siden er det spisebord, lekekrok med kjøkken og trappa ned i kjelleretasjen til soverommene.
Men går man to trappetrinn opp fra spisedelen så har man selve kjøkkenet med alle nødvendigheter.
Jeg er utrolig glad i kjøkkenet mitt, på den ene siden er det litt lite siden jeg liker å bake og skulle gjerne hatt litt mer benkeplass men samtidig er det bare så koselig og sjarmerende og har en planløsning som sikkert ingen andre har!
Jeg sitter ofte i de to trinnene som skiller rommene med en kopp kaffe og bare ser ut i hagen, jeg har en korg med masse puter oppi som vi sitter på.
Elsker utgangen til terrassen fra kjøkkenet!
Med en opparbeidende kjøkkenhage rett utenfor terrassedøren er det bare så stas å kunne løpe rett ut for å hente krydder eller urter.




Fargen på veggen heter Delikat og er en greige farge, altså en kombinasjon av grått og beige.
Synes blått og hvitt står veldig fint til denne fargen.


Gamle bilderammer med den herlige Falsterbo tapeten....;)


Brettet er klart, bare sommervarmen kommer nå!


Elvis ute på terrassen, han trives ute og sitter som oftest oppi sofaen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har det helt utrolig koselig - og den tapeten er nydelig :) Vi hadde den greige varianten på Sjøaker.

Veldig koselig det om du kan ta det opp med Lis( hun du sa) -men ingen stress. ta det når det passer :) Glad for det.

Er innom jeg også - noen ganger for å¨titte og noen ganger er tiden der til en kommentar :)

Ha det så bra- og ja, nå må den store sommervarmen være her snart.

Klemmer Monica