tirsdag 12. mai 2015

Loppefunn - Skrivebord og litt tilbehør...

Dette herlige skrivebordet ble også med hjem fra sist loppejakt (takk gud for at jeg har stor bil...!!).
Falt helt for det, akkurat passe stort og herlig slitt patina!
Det kan faktisk slåes ut så det blir litt større viss det skulle være nødvendig;)
Jeg har ikke malt det, ikke utenpå i hvertfall, ville ha den slitte "looken" men det har blitt skurt og fått seg en skrue eller to også har jeg malt oppi skuffene.
De trengte å friskes opp litt så annenhver skuff har blitt malt grønn og beige.
Så skrivebordet slapp ikke helt unna malerkosten;)
Bambilampen ble også kjøpt, den hadde en knust hale men litt superlim fikset det.
Sigaresken er også et loppefunn, i den oppbevarer jeg penner, kodebrikker og annet plukk som lett blir liggende å slenge i skuffene.
Kontorvesken har blitt ledningsskjuler, den måtte jeg også drasse med meg hjem;)
Så alt i alt har alt jeg kom hjem med fra sist loppis blitt tatt i bruk og fått en ny og annerledes funksjon enn hva de opprinnelig hadde;)




Alternativ og artig oppbevaring og ikke minst gjenbruk!


Detalj, grønne skuffer (S3010 - G) og grønn taburett.


Ledningsskjuler;)


Herlig kitch Bambi oljelampe, telysglass laget av Katarina Othelie og den herlige lampen min som min oldefar har laget!!!


Elvis og Matilda <3


I den store rottingkisten er alle lekene til Katarina Othelie, supert å få ryddet de unna slik at det ikke alltid er "lekeland" i stua...!;)
I kofferten er alle bøkene og puslespillene hennes.
Synes denne oppbevaringen fungerer kjempe bra og ikke minst "glir" det inn i interiøret og det er lett for henne å rydde opp når hun er ferdig med å leke.
Elvis sniker seg med, linselus;)

Ingen kommentarer: