fredag 3. mai 2013

25 år...

I går ble denne søte lille vasen 25 år gammel og det samme ble jeg;)
Hvert år den 2. mai har den rosa vasen med den lille jenta stått fremme med hvitveis oppi, det er en tradisjon som mamma har fulgt opp hvert år!
Så i går kom hun på besøk med vasen og en bukett med hvitveis.
Hun hadde også bakt kaker til meg;)
Heldige meg;)
Dagen ble feiret med ett lite familiebesøk, min bror tok turen fra byn og mamma og pappa stakk innom, kjempe koselig!
I dag kom vinteren tilbake, våknet opp til masse snø!
Heldigvis har alt smeltet vekk, skulle nå bare mangle er jo tross alt mai måned nå.
Vi har bare lagt på sofaen og kost i hele dag, jeg, Elvis og bebisen;)



8 kommentarer:

Anonym sa...

Så artig at du har bursdag samme dag som Milla mi,ho blei 5 år:)gratulera så masse med overstått!!håper du fekk masse fint❤
God klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

GRATULERER MED ÅVERSTÅTT
SÅ KOSELIT MED DEN VASEN
GODE MINNER
NYT HELGEN
KLEM ELI:)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Gratulerer igjen ! Håper du har hatt en fin dag ! Så koselig tradisjon da , med en lille vasen. Nydelig med Hvitveis oppi ! Kaken ser smasching god ut !!! God kveld til dere ! Klem

Mona sa...

Gratulerer så mye med dagen som var i går :-D Håper du hadde en super feiring av dagen!
For en søt vase <3 Det er koselig å holde på tradisjoner ;-)
Det bildet av kakene gjorde at jeg fikk lyst på kake...... De så utrolig gode ut :-D Kanskje det blir kakebaking her i morgen pga deg ;-)

Ønsker deg en super helg med familien :-D

Klem Mona

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Mammago`ja ... den var fin ! Ja du det er så utrolig kjekt å amme , maten er alltid der , alltid like fersk,frisk og fin. Så lettvint det er å amme kontra flaske. Jeg er en virkelig forkjemper for amming og ammet alle tre barna mine lenge. Veldig bra ! God lørdag til deg ! klem klem

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen din igår :) Flott å lese og se at du kosa deg!
Så skjønn vase og nydelig tradisjon :)

Ønsker deg god helg :) Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gratulerer så mye med overstått bursdag :) Samme dag som min barndoms venninne.
I dag er det min dag, mangler ett år så hadde jeg vært dobbel så gammel som deg :)))
Håper alt står bra til med den lille prinsessen, og at været blir bedre og mer stabilt :) Nydelige hvitveis !!

Klem Heidi

Unknown sa...

Gratulerer med overstått bursdag!!
En fin bursdagstradisjon.

Ha en flott dag.
Klem