mandag 5. august 2013

Froskepysj og full i fant;)

God morgen!!!
....Eller mer god formiddag nå kanskje, men det VAR morgen da jeg knipset Katarina Othelie i vippestolen på kjøkkenet mens jeg laget frokost til barna;)
Først nå får jeg lagt de ut...;)
Katarina Othelie har på seg froskepysjen sin, med en frosk på hver av bena.
Lys våken og full i fant;)
Nå sover hun og jeg skal hive i meg en kopp te og prøve å få gjort litt husarbeid!
Fine dagen til dere alle sammen;)



Nå kommer jeg å tar deg, har veldig lyst til å smake på det rosa kameraet;)


3 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så søt og god med de små bollekjakene hun er ! Kos dere ! Tiden går fort . Klem

Unknown sa...

Herlig!!
Tiden går så fort, hun har jo blitt stor jente allerede.

Fin dag til deg og dine.
Klem

Anonym sa...

Så utrulig stor ho er blitt,så skjønn❤
Godtå få gjort litt mens ho sover og,alltid noko som må gjerast:)

Fine ny veke til skjønne deg!
God klem fra Lillian