tirsdag 2. juli 2013

Litt nytt på kjøkkenet...

En ny tallerkenhylle fra Ikea er kommet opp på veggen på kjøkkenet.
Har sett på den en stund og nå kjente jeg at jeg trengte noe nytt;)
Så da ble det en liten snopetur på Ikea da vettu...!
Fargene jeg har holdt meg til i spisedelen på kjøkkenet er blått, hvitt og grønt men ble noen innslag av gult da jeg kom over gule og hvit rutete kjøkkenhåndklær, men det er jo sommer så da kan vi kjøre på med litt flere farger;)
Min lille lekekomfyr er også kommet på plass etter en runde med malerkosten, den var opprinnelig rød men det passet ikke helt inn hos meg så da ble den grønn.
Så jeg diller på, ikke like mye som før men litt blir det nå på kveldene når Katarina Othelie har lagt seg;)





 

6 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så sommerlig og koselige kjøkken du har ! Veldig fint ! Hmmm jeg må nesten le , for når jeg ser på den nye tallerkenhyllen din , så ligner den veldig på min nye tallerkenhylle . Den fant jeg på søppelfyllingen i dag !!! Hva folk kaster du ! God kveld til dere ! Klem

Anonym sa...

Du lager det så utrulig koselig til og den lille lekekroken er så utrulig fine,nydelige komfyr i fineste farge:)
Eg må bare få meg et Smeg kjøleskap,dei er så fine men dyre,Hihi så det må nok vente på seg!
Nydelig krydderhylle og!
Gleder meg sånn til å stelle istand sjølv om det vil ta litt tid å pusse opp alt så får me ta tida til hjelp,ein må jo stelle i Hagen itilegg og male ute men blir flott tilslutt,me har et uthus i Hagen og det skal eg innrede til neste år,eller dei pleier vel mest ikkje ha meir enn langbord og stoler og gamle ting..;)

Nyt dagen skjønne deg:)
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Veldig fin blogg du har :-) Dere har fått et flott hus, og du er utrolig flink til å få det så koselig :-) Gleder meg alltid til å gå inn her på bloggen din å se.
Klem fra Anne (som kjenner foreldrene dine)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja du , det er jo det som er spennende ! Å finne tilbake til det gammle særpreget og det å finne en gammel tarpp, tregulv og en rød kakeboks , åh det er moro ! God klem til deg .

Unknown sa...

Så flott og sommerlig det er hos deg. Det gule frisker skikkelig opp.

Klem

Mor Inger`s hus sa...

Så koselig du har det på kjøkkenet.

Delikate og sommerlige farger.

:) Inger