onsdag 25. april 2012

Yttergangen min;)

I dag har jeg prøvd å knipse litt fra yttergangen min, den er ikke den største så det var ikke helt enkelt, men jeg har nå fått med meg noe;)
Jeg har ett gammelt garderobeskap i gangen som jeg fant på jobben til min samboer.
Er litt hekta på industristilen, ihvertfall noen elementer derfra, så da syntes jeg at skapet passet perfekt.
Er ihvertall ikke noe alle andre har i gangen sin;)
Ved siden av skapet har jeg to store Billy hyller fra Ikea som min mamma har sydd forheng til.
Hyllene huser en del av alle skoene mine, da har jeg de fremme uten at det blir for rotete.
Speilet i gangen har jeg sprayet med zinkspray for å få en "industrilook".
I bosspannet oppbevarer jeg alle puter og pledd som ikke er i bruk, har sydd en stor pose av lerretsstoff som alle putene ligger oppi.
Kabelbordet ble også funnet på jobben til min samboer, jeg har beiset det med grå terrassebeis.
Til og med hjulene som vi har skrudd på er gamle, de fant jeg i garasjen til pappa;)
Gamle trekasser er supre til oppbevaring av skjerf og hansker.
Jeg bruker også kofferter til oppbevaring, det er dekorativt, samtidig som det har en praktisk funksjon.
I gangen har jeg en grønn koffert etter Othelie som jeg har alle solbrillene mine i.
Klem;)








2 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Så fint du har och vilken härlig utsikt genom dörren:) KRAM Helena

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Tusen takk;)