onsdag 11. april 2012

Arbeidskrok...

I mangel på eget arbeidsrom så har jeg laget meg en krok på stuen.
Hvite bukker fra Ikea og en gammel dør fra en løe.
Kjempe fint og ikke minst praktisk;)
Jeg har nok en liten lidenskap for gamle vinduer, de er bare så vakre!
På det ene vinduet har jeg hengt opp en kleshenger som jeg har ulike ruller med bånd og hyssing på, veldig greit når man har ett eller annet prosjekt på gang!
Lampen som henger ned i fra taket fant jeg i garasjen til min mann, ferdig rustet med patina, jeg har bare laget en "egen" lampeskjerm ut av gråpapir;)
Ellers bruker jeg gamle kasser til hyller og oppbevaring.
Papirposen på gulvet med gamle sjøkart i er bare en Ikea pose som jeg har vrengt;)
Er veldig fornøyd med denne kroken;)










1 kommentar:

toves sammensurium sa...

ojsann så koslig og fint du hadde det,og den veggen med gamle aviser etc vvar helt topp!!!!Godt å ha en slik krok,og enda bedre når den ser slik ut!:)))
Toveklem:)