fredag 14. september 2012

Trådsneller på en kleshenger;)

Jeg har en hel haug med trådsneller og sløyfebånd som jeg "bare" har hatt liggende i skuffer og skap.
Hvorfor ikke ha de fremme?
Da husker jeg kanskje på å bruke de?
En alukleshenger fra Stoff & Stil gjorde nytten da!
Jeg bare klippet over hengeren i den ene enden med en avbiter og tredde på alle snellene;)
Nå henger den på pynt i arbeidskroken min!
Off været her i Bergen er helt grusomt, tror ikke det er mulig å regne sååååå mye?!?
Høres ut som om taket skal gi etter!!
Jaja fredag og snart helg, det blir sosialt samvær med sofaen i dag tror jeg;);)
Skal tenne masse stearinlys og dykke ned i noen meter med interiørblader, kanskje den kreative lysten kan komme tilbake da?
God helg alle sammen;)



4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HALLO SILJE MARIE:)
DETTE VAR LURT OG DEKKORATIFT!
SÅ KREATIVE DU ER !
DEILIGT MED FREDAG MASSE LYS OG BARE KOS:)
FIN FREDAG TIL DEG MIN VENN!
KLEM FRA ELI:)

Humlehagen sa...

Så lurt dette var,du er skikkelig oppfinnsom og kreativ, Silje Marie!:)Alltid kjempekoselig å titte innom deg fra Humlehagen!:)Klem herfra og god fredag til deg!:)

Anonym sa...

Du er så kreativ og flinke,du får det til du,hadde ønskt eg var litt meir kreativ:)
Har vært noken fæle regnbyger her og idag,så letter det litt men så kommer det vel ei snart igjen,synest det har vært nok regn nå,trenger litt sol.
Fine fredag til deg!
Klem fra Lillian

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Fantastisk vær ute til å være inne i :)
Bra vi har tak over hode :)))

Lur måte å oppbevare tråd og bånn på.
Når de henger sånn, så ser en hva en har !!

Fin fredagskveld til deg og riktig god helg

KLEM
Heidi