mandag 10. september 2012

Allers Kokebok for nygifte, på tide å gifte seg..?

Min mormor har vært på loppemarked og handlet til meg!!!
En av skattene hun kom hjem med var denne kokeboken, "Allers Kokebok for nygifte"!
Den er nok gammel, men vet ikke eksakt årstall.
Har sittet og lest i den og med mine kunnskaper på kjøkkenet så tror jeg at jeg skal lese litt til;)
Kan ikke si at jeg fant oppskriften på pitapizza inni der...;)
Er små, koselige tegninger og kommentarer i boken.
Viss man skal sylte bær for eksempel så går det bedre viss man har orden i sakene!
Eller man kan diske opp med den første festmiddagen: En herlig T - benstek med sikorisalat;)
Boken er kjempe koselig så jeg må bla litt mer i den og se om det er noe jeg føler at jeg kan lage!
Dette var bare noe av loppefunnene mormor kjøpte til meg, resten kommer senere;);)
Tusen takk mormor;););)




2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

God morgen skjønne Silje Marie:)
så kooseligt å få !
ikkje verst att din bestemor går på loppis for deg:)
jeg er spent på hva mer hun fant:)
klem fra Eli:)

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så herlig kokebok,ekstra artig når det er ei god gammel ei:)Så gøy at du har ei mormor som finner ting til deg!
Fin mandag til deg!
Klem fra Lillian