onsdag 19. september 2012

Sympati forkjølet...

Jeg er blitt skikkelig forkjølet, kjempe vondt i halsen og tett i trynet, ikke noe kjekt:(
Men begynner å føle meg litt bedre nå, benker meg i sofaen med tekopper og interiørblader!
Men jeg har jo en liten Knert som også er blitt forkjølet, han oppfører seg i hvertfall slik...
Lille Elvis er også syk når mamman er syk så han krever utrolig mye oppmerksomhet, "se meg, kos meg, klapp meg";)
Han skal pakkes inn i teppe og han har fått macaroni til middag istedet for hundemat;)
Jeg kjøpte nylig ett deilig saueskinn som jeg la oppi finn.no stolen som lille Elvis har lagt sin elsk på!
Han gnikker seg godt til rette oppi stolen;)
Satser på at jeg er tilbake på topp om en dag eller to, er utrolig kjedelig å være syk, er så mye jeg har lyst til å finne på men energien er absolutt ikke tilstede!
Jeg har ikke vært så flink til å stikke innom dere de siste dagene, men det skal jeg ta igjen når jeg føler meg litte granne bedre;)
Ønsker alle en herlig onsdag, jeg skal finne veien tilbake til sofaen og tekoppen kjenner jeg;)


7 kommentarer:

Nely sa...

Elvis is so,so sweet..I wish you a quic and full recovery:)
Hugs,
Nely!

Anonym sa...

Stakkars skjønne deg,du må ha masse god bedring,håper du får masse god pleie og omsorg:)
God varm klem fra Lillian

Sommerhuset i bakken sa...

Søte bilder, herlig hund og flott stol! ;-)

Stakkars deg! Ikke noe hyggelig å være syk. Jeg håper du snart føler deg bedre. Riktig, riktig god bedring, vennen.

Klem

Mor Inger`s hus sa...

Dakkars deg som er så forkjøla :-).
Men med godt selskap av Elvis, så er dere snart på beina igjen begge to.

Klem fra Inger

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Han er så søt ! Jeg har vært syk i snart to uker , men nå hjelper det på...ikke gøy å være syk nei. God bedring klem !

Brunt sukker sa...

UFFA DÅ !
ØNSKER BEGGE SØTINGENE EN GOD BEDRING!
KLEM FRA ELI:)

salige lavendel sa...

Åh, for en sjarmerende sympatiforkjølet venn =))Han synes sikkert det er helt topp at han får ha deg hjemme. God bedring!