fredag 20. juli 2012

Mini Kabler;)

Jeg har kommet over to mini kabeltromler!
De er bare så søte og passer perfekt som krakker til den store kabeltrommelen jeg har;)
Eller som nattbord, jeg har ikke helt bestemt meg enda...
Nå er de i hvertfall klare for beising.
Den store trommelen er beiset mørk grå så jeg lurer på om disse skal få samme farge...
Eller skal de beises hvite istedet...
Hmm...
Dette må vurderes;)
Men nå er det ENDELIG sommerferie;););)
Eller rettere sagt klokken 14.30 men likevel det er i dag!!!
Ha en fantastisk herlig fredag alle sammen;)



4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

så flotte tromler...kjekt at ikkje alle e så store .blir spennende å se va du skal bruke di til :))
ønsker deg en god helg og ferie:)
klemmer fra ELI :)))

Anonym sa...

Det er så fint med slike trommer,har så lyst på men har ikkje turd å spørre ein plass de har i alle mulige størrelser,glede meg til å sjå kva du skal bruke de til:)
Her maler vi gulva kvite og det blir så fint:)

Ønsker deg ei flott helg:)
Klem fra Lillian.

Mor Inger`s hus sa...

Å så heldig du er.
Blir kjempefine sittetromler til stortromlene :)
Har tinga på sånne små hos en el-installatør, men det er sååå lenge å vente.

Lørdagsklem fra Inger

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, de kommer til å bli kjempefine! Det skal bli spennende å se hvordan de blir når du har malt dem.

Ha en super dag!