søndag 22. juli 2012

Fyr på peisen...

I dag er det ordentlig surt og kaldt ute, er ikke antydning til sommervær:(
Dagen har blitt tilbrakt inne med maling av en Hemnes kommode fra Ikea.
Nå har den blitt hvit men det er ikke mange månedene siden jeg malte den sist, da malte jeg den i fargen Marrakech fra Jotun.
Knottene ble da pulverlakkert hvite av min samboer, så slapp jeg å kjøpe 8 nye knotter;)
Så nå får vi se, kommoden står og tørker nå;)
Og siden været er så trist er det ikke annet å gjøre enn å benke seg i sofaen med ett glass vin og fyr på peisen;)
Innekos;)




5 kommentarer:

Anonym sa...

Det er like ille her,det er sikkelig høstvær,lengter etter sol og varme:)godt vi kan kose oss inne iallefall:)
Klemklem

Mor Inger`s hus sa...

Den peisen din er kjempekoselig :)

Hadde en slik en gang jeg også, men takraset tok den.

Ha en fortsatt fin søndagskveld :)

:) Inger

Brunt sukker sa...

koseligt med peis:))))
går i maling her også :)
he ein fin dag klem fra Eli:)

Dorthea Rolland sa...

åå vis bilder av kommoden då? :-)

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Det kommer Dorthea;);)