mandag 13. februar 2012

Skifer!

Hva er det man ikke kan bruke gamle skifer heller til?
Min kreative side tar aldri pause, av og til skulle jeg ønske at det var en knapp man kunne trykke på...
Det blir nesten slitsomt at ikke en gammel planke bit får ligger i fred når jeg og Elvis er ute å går tur.
I dag var det gamle skifer heller som måtte slepes med hjem.
Fy de er tunge altså:)
Men vi fikk de hjem og da startet ett nytt prosjekt.
Min kjære far borret hull i toppen på hellene slik at jeg fikk hengt de opp.
Jeg malte den ene hellen med tavlemaling fra Beckers, slik fikk jeg en tavle ikke alle andre har:)

                 

Den andre hellen ville jeg ha "naturell".
Jeg bøyde til gammelt bestikk og limte på sandkakeformer.
Deretter limte jeg bestikket på hellen.

                    

Jeg er opptatt av å lage ting som ikke alle andre har og som man ikke bare kan kjøpe ferdig på butikken.
Jeg synes det er mye mer personlig å sette sitt eget preg på ting.
Alt jeg har av møbler og interiør har jeg satt min personlighet på.

Det var i hvertfall dagens prosjekt:)
Ha en super dag videre alle sammen!

Ingen kommentarer: