søndag 30. oktober 2016

Min Fargepalett!

De siste ukene har jeg jobbet med ulike prosjekter, alt i fra små kommoder og nattbord til "smånips".
Her har jeg brukt fargene "mine", duse pasteller i gult, rosa og blått samt ulike nyanser av grønt.
Jeg bruker også tapeter og tekstiler som fremhever og "plukker" opp fargene.
En korktavle har blitt frisket opp med maling og stoff.
Samlekassettene var utrolig kjedelige men noen strøk med farger frisker de opp.
Kontorkroken min ble mye mer inspirerende med litt farger på interiøret.
Jeg får ideer og ser "løsninger" på det meste av møbler og interiørartikler.
Her har jeg "bundet" alle disse tingene og møblene sammen ved hjelp av farger selv om alt hadde ulik stil og egentlig ikke passet sammen.







"Sukkertøy" gavepapir i skuffene som lett kan skiftes ut om man ønsker det, papiret er festet med bluetech (tyggis) i hvert hjørne.












Ingen kommentarer: