tirsdag 8. mars 2016

En rosa drøm...

Denne søte lille kommoden har fulgt meg i snart 4 år men først nå fant jeg ut hva jeg ville gjøre med den!
Den har blitt malt i en herlig gammelrosa farge og deretter blitt pusset for å virke enda mer shabby.
Nå står den på kjøkkenet til Katarina Othelie og fungerer som oppbevaring for kopper og kar.
Trengte en liten forandring på kjøkkenet hennes og da passet det fint inn med denne kommoden.
Veldig greit for meg også at det faktisk ser ryddig ut når hun er ferdig med å leke...;)
Legger ut noen "før - bilder" også så man ser forandringen.
Et stettfat laget av gjenbrukskopper og fat samt helgas roser passer fint sammen med den rosa fargen på kommoden og den herlige Falsterbo tapeten.








2 kommentarer:

Tone sa...

Denne likte jeg veldig godt! :D den ble skikkelig flott i rosa også! Den er så lik en som jeg pusset opp for en stund tilbake. Det var et skikkelig artig møbel! Jeg legger ved linken til skapet om det skulle være av interesse å ta en titt :) Takk for at du delte det flotte skapet ditt! Ha en fin dag:)
http://frugalfurbishing.blogspot.no/2014/11/vintage-media-stand-with-sliding-doors.html

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, skapet med sjalusidører er utrolig anvenlige, og denne ble superfin på barnerommet! :-)