tirsdag 12. januar 2016

Speil, speil på veggen der...

Et nydelig gammelt speil er en av mine interiør- og ikke minst redesign favoritter!
Speilet skulle kastes men fikk heldigvis bli med meg hjem...;)
Det trengte litt omsorg så det endte opp under malerkosten og ble et skikkelig "bling" speil i gull.
Gamle speil har jeg samlet på en stund nå og har flere varianter i ulike størrelser og omramminger.
Liker godt de i "A4" størrelse med omramming i fint treverk, der har jeg en del speil rundt omkring;)






1 kommentar:

loftkroken sa...

Hei igjen :))

Du liker det samme som meg, finne slikt som andre ser som skrap.
Speilet ble kjempefint, lekkert :)
Jeg er på leit etter slike A4 speil som du viser der, de er såå koselige, husker bestefar hadde et slikt <3

Takk for gode ord på bloggen det varmet veldig <3

Klem Bente