onsdag 28. oktober 2015

Siste tilskudd "te heimen"...!

For noen uker siden var jeg på en antikvitetsmesse og gikk jo selvfølgelig ikke! tomhendt hjem igjen...;)
En tallerkenhylle i hvitt og en gammel stol var noe av skattene jeg fant!
Hylla står foreløpig på skrivebordet da jeg lider av "å ikke lage hull i smartpanel plater" syka;)
Interiørbøker står fint i hylla til inspirasjon til jeg en gang kanskje, muligens kan lage et lite hull eller to i veggene...
Stolen har jeg enda ikke gjort noe med, fargen er ikke helt tipp topp men den har "falt " greit inn likevel.
Skrivepulten er et av de beste bruktkjøpene jeg har gjort, den er akkurat passe stor.
Den gule stolen er et av mine Redesign prosjekter og funker fint som kontorstol.
I kveld solgte jeg flere av Redesign prosjektene mine, det var en koselig dame som var og hentet et lite bord og en puff!
Så da er det litt mer plass til nye gjenbruksoppdrag;)





1 kommentar:

Unknown sa...

Du er så flink med gjenbruk og farger :)

God kveld og snart natt

Klemmer fra Monica