søndag 30. august 2015

Motorsykkelsete = Krakk!

Farfars gamle motorsykkelsete har fått ny funksjon!
Som krakk!
Da jeg kom over setet hjemme hos pappa bare "datt" ideen inn;)
Er ofte slik med meg, med en gang jeg ser noe får jeg ideer til hva man kan gjøre med det og hva det kan bli nå.
Ikke noe unntak denne gangen heller men sveising og lakkering overlater jeg til mannen i huset;)
Det viktigste av alt er jo at selve understellet er laget ut i fra at man skal feste sadelen med de originale festene, derfor er formen på understellet som det er.
Da er det bare å skru løs selve setet og montere det på sykkelen.
I mellom tiden er dette en kul showpiece som passer rett inn i garasjen.
Krakken er såpass høy at den fungerer nesten som en barkrakk og er lakkert i knall gul for å fremheve det gamle setet!
Katarina Othelie er bare så begeistret og hun så med en gang hva det var!
"En bike!!!"
Mulig hun er ørlite grann påvirket av alle motorsyklene her i huset, men bare så søt da, hun sitter oppå og lager motorlyder mens hun kjører mens en av oss må sitte bakpå;)



Detaljer.





Ikke helt match med møblene men Katarina har det bare så kjekt når hun kjører motorsykkel at den må bare stå i stua en liten stund;)

Ingen kommentarer: