torsdag 1. januar 2015

Godt Nytt År!

Godt Nytt År!
Da var vi ved veis ende for denne gang og starter på ett helt nytt år og skriver 2015!
Planer, håp, drømmer og visjoner er nok mange men jeg starter året ganske så blankt;)
Er i hvertfall det som ER planen min...;)
Å stresse ned, nyte mer av tiden vi har og gjøre det beste ut av hver anledning er mine tanker eller "forsetter" for det nye året.
Så får vi se hvor lenge jeg klarer det, kommer nok til å bryte både det ene og det andre inni mellom men grunntanken er nå satt;)

I dag har jeg faktisk fått ryddet mesteparten av julepynten ut, men god assistanse av Katarina Othelie! Er en og annen svibel, en julestjerne og noen røde stearinlys her og der men størsteparten av jula er pakket vekk!
Er sen i år, allerede de første juledagene lengter jeg etter vår og lyse, lette farger;)
Men men, er ikke barnehage før på mandag så da skal jeg ta meg ett skikkelig skippertak en formiddag og få ryddet opp litt, har vært lang juleferie nå kjenner jeg men vi har kost oss;)
Viser bilder av en herlig lysestake som har stått i vinduet nå i julen men som har tatt seg en lang ferie på loftet;)


1 kommentar:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jeg er enig , nå skal julen vekk ! Godt nytt år til deg og dine ! Klem