tirsdag 5. mars 2013

Årets første loppefunn...

En gammel stålampe ble med hjem for noen helger siden da jeg, mamma og Johannes var kjapt innom ett loppemarked i Bergen.
En erfaring rikere, å gå på loppemarked med en 3 åring som løper når man selv er gravid og ikke er like mobil som før funker ikke sånn kjempe bra akkurat;)
Endte opp med denne lampen da, første tanke var å spraye den men ser nå at den passer jo kjempe bra inn som den er.
Alt av det elektriske er blitt byttet ut så nå funker den.
Det fulgte med en stor, rosa/beige lampeskjerm som absolutt ikke passet inn, den har jeg strippet ned til selve skjelettet og planen er å lage en ny skjerm av noe stoff...
Redningen på loppemarkedet ble å la Johannes bære skjermen, som resulterte i at han puttet den over hodet og det eneste man kunne se var dusken på luen hans som stakk opp i toppen av skjermen og ett par sko på bunnen;)
En levende lampeskjerm gikk i bilen etter en liten halvtime på loppemarked;)
Han var storfornøyd og jeg en smule vettskremt og lettere svett...;)


6 kommentarer:

Unknown sa...

Kul lampe.
Jeg har erfart at loppemarked og mine barn passer dårlig sammen, kanskje det gjelder for flere barn :)

Klem

Brunt sukker sa...

TI HI ER IKKJE LETT DE NEI
DI ER Å RASKE
SNUR VI OSS ER DI BORTE
HERLIG LAMPE
KLEM ELI:)

Pernilles Interiørsysler sa...

Hei,

Så kul lampe!!
Tenker nok skjermen dekket hele gutten ja, he he :)

Tusen takk for fine kommentaren på bursdagsinnlegget mitt :)

Ha en super kveld. Klem fra Hilde

Franske drømmer sa...

Så mange fine innlegg siden sist jeg var innom blogglandia! :-) herlig date du hadde med en skjønn liten prins, da ;-) slikt skaper gode minner, både med bollebakst, bilkjøring med Elvis og kreative hodeplagg med dusk ;)

Så deilig med snøklokker! Det ultimate vårtegn! :-)
Her ligger det fortsatt en god del snø.. Veiene er bare, men tar nok fortsatt en goood stund før resten smelter også :-/ en får gjøre det beste ut av det ;)

Ha en fin onsdag, vennen!
Klemmer

Sommerhuset i bakken sa...

For en herlig skatt! Kul lampe ;-) Synes skjermen var stilig uten stoff, jeg ;-) Er det en høvelbenk du har der? Veldig fin den også ;-)

Ha en riktig fin kveld!

Anonym sa...

Hihi ja det er ikkje bare enkelt med ein liten med men du fekk nå tak i ein flott skatt:))passa så fint inn:)