tirsdag 15. januar 2013

Fyr i peisen...

Peiskos er alltid kjekt, men foreløpig blir det bare i "bosspeisen" som står i gangen;)
Jeg er litt pysete så jeg tør rett og slett ikke å tenne i den ordentlige peisen i stuen...!
Men blir vel en treningssak det også;)
Bosspeisen har ihvertfall fått sin plass i yttergangen, der er det fliser på gulvet og brannmuren i stuen kommer igjen ut i gangen, det er en fin detalj synes jeg.
Den er rustrød på farge og da passer det med ett rusten bosspann til;)
Fine kvelden til dere alle sammen, jeg har nettopp kost meg med kveldens episode av "Tid for Hjem" på tv2 og i  kveld var det virkelig noe for min smak;)
Fikk flere ideer som må utprøves;)


8 kommentarer:

Brunt sukker sa...

SÅ KOSELIGT
HÅPER PÅ Å FÅ TAK I ETT SÅNN...
JA I DAG VAR TID FOR HJEM BRA
NYT KVELDEN
KLEM ELI:))

Humlehagen sa...

Så orginalt og festlig-kjempekselig i gangen!:)Hilsen Else Britt:)

Herman Grans ♥ sa...

Stilig :) God ide :)

BROCANTE sa...

Gøyal peis! Søren at jeg kastet den gamle søppeldunken! Sparte lenge på den for å bruke den til å brenne bål i ute, men så ble det visst ryddet en gang....

*Smukke Ting* sa...

Min kjærlighet,
Dine bilder er så vakker! Det må være flott å ha en peis! Spesielt nå i vinter! Den hvite skap i bakgrunnen jeg også liker veldig mye!

Klem, Birgit

Blåbærtua sa...

Hei skjønne deg:)
Skjønner at du ikkje heilt vil tenne i peisen men det kommer seg nok etter kvart,eg og er litt pysete og ville helst ikkje tenne i men nå går det veldig fint:)
Det bosspannet med lys i er så fint,Kjempestiligt:)
Det er så vakkert det kvite skapet,utrulig nydelig der det står.

Ein fin onsdag til deg!tenk allerede onsdag,går fort!
Klem fra Lillian

Rebekka Lye sa...

Det er knall stillig med bosspeis! :) Og så er det faktisk stilig å male dem :D
Ha en fin dag!

Ingvild-Christin sa...

Kjempe stilig med denne peisen, koselig :)
Og skapet og koffertene i bakgrunn er herlig det også!
Du er flink til å lage det koselig :) god klem