fredag 30. november 2012

På kjøkkenet;)

På kjøkkenbordet har jeg funnet frem en gammel kakeboks med julemotiv på, den fant jeg i garasjen til pappa, den er bare såååå fin;)
Svibel i sausenebb med noteark rundt og farmors gamle julekuler ligger på pynt på bordet.
Så da ble det litt jul på kjøkkenet også;)
I morgen er det endelig desember, så fort det har gått!
Hvordan ligger dere an med julegaver, i år har jeg vært superdårlig, har enda ikke begynt og vanligvis har jeg pleid å være ferdig nå!
Stress, det hjelper heller ikke på når annenhver helg går vekk i jobb, på an igjen i morra!
God fredag alle sammen, her har snøen kommet og det er skikkelig julestemning ute;)






6 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI SILJE MARIE:)
SÅ HERLIGT PYNTET
JEG ER SENERE MED GAVENE JEG OGSÅ I ÅR....
FIN ARBEIDSHELG TIL DEG!
KLEM ELI:)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj det var jammen en herlig kakeboks !! Heldig med den . God advents helg !

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så skjønnt du har pynta,herlig kakeboks og så Smeg kjøleskapet,det er bare så fint og eg har så lyst på men kan ikkje bytte ut det fullt brukbare så ein gang i framtida,hihi:)
Ei fine adventshelg til deg!
God klem fra Lillian

Nely sa...

Hi dear,
woow so beutiful atmosphere,and nice details you have..:))
Have a nice weekend,
Nely!

Unknown sa...

så fint du hadde det på kjøkkenet ditt.. var en fin jule steming der ja :D
klem fra Anne Margrethe

Anonym sa...

Wonderful!!!

Hugs, Birgit