onsdag 6. juni 2012

Lykter på en Skistav...

Uthuset vårt har bare blitt ett helt supert hobbyhus, her kommer det frem nye ideer, prosjekter blir malt eller man bare kan sitte og gjøre dypdykk i interiørblader med en kopp kaffe og fyr på peisen;)
Siste påfunn var å finne ett sted å oppbevare alle lyktene som ikke er i bruk akkurat nå.
Så hvorfor ikke henge de opp?
En gammel skistav gjorde nytte da.
Tau, kroker og en lang pappa så var det problemet løst;)
Synes det ble ganske kult jeg, det løste ihvertfall oppbevaringsproblemet;)
For flere bilder av Uthuset se HER;)



2 kommentarer:

Franske drømmer sa...

Hei!

Tusen takk for hyggelig hilsen fra deg :-)
Så gøy at du er fra alversund! Jeg har faktisk bodd på alversund hotell en gang ;-) hehe! Utrolig nydelig sted! Samboeren min er fra masfjorden, så vi har ofte vært på dine kanter ;-)

Nydelig blogg jeg gleder meg til å følge videre!

Klemmer

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Verden er ikke stor nei;)
Jeg kjenner godt til Alver hotel, hun som driver det er kusinen til pappa så alt av familie
"get togethers" har vært der;)
Bestevenninnen min er ifra Masfjorden så jeg har ofte vært der, utrolig fint der inne!