mandag 31. juli 2017

Sommeren er forlenget...

...inne, bak en grønnmalt dør...
Det er ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i grønt og nå har jeg funnet en "ny" grønnfarge som er blitt en klar favoritt, "Pale Green".
Å male badedøren grønn er et av disse "kjappe, små kveldsprosjektene" som bare må gjennomføres for man får de ikke ut av tankene ellers.
Så med barnet lagt og mannen ute på motorsykkeltur så blir døren skrudd ned og bært ut for en kjapp runde med slipemaskinen, deretter avfettet og malt og er skrudd opp igjen innen noen timer.
Når jeg først har fått en ide så må de utføres!
Jeg synes at døren er et herlig sommerlig innslag i en stue med hvite vegger.
En liten puff har jeg også pusset opp.
Et herlig gul/hvitstripete stoff og grønne ben gjør denne puffen sommerlig og oppkvikkende.
Nå står den rett innenfor den grønne, fine "nye" badedøren...











1 kommentar:

Hos Villa Fryd/ Charlotte Neve Grün sa...

Du er virkelig dygtig og får så meget for hånden.
God tirsdag
Klem Charlotte