torsdag 9. juli 2015

"Ny" hylle på kjøkkenet til Katarina Othelie

Med "ny" mener jeg jo selvfølgelig gammel;)
Den grønne hylla fant jeg for mange år siden og den måtte jeg jo redde!
Jeg har flyttet den rundt omkring i huset, så har den stått en stund på loftet men nå tenkte jeg at den kunne stå på kjøkkenet til Katarina Othelie.
Alle kjøkkentingene får seg jevnlige runder i oppvaskemaskinen siden smaking og koking og alt som hører med i et kjøkken ikke alltid kan være på "lat"...;)
Så i dag vrengte jeg like godt hennes kjøkken som mitt og da kom jeg på den grønne hylla som bare stod på loftet.
Lille vennen var veldig fornøyd med ommøbleringen og satte straks i gang med å lage mat da hun kom fra barnehagen;)





Godt mormoren holder oss dekket med gode strikkekluter i herlige farger;)
De er bare så fine å ha fremme til pynt og ikke minst gode å vaske med!


En miks av gammelt og nytt, emalje, zink, Tilda og GreenGate;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Hvor har du fått tak i den servanten i zink?

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Hei!
Den er kjøpt på en blomsterbutikk for mange år siden.
Mulig at man kan finne lignende på hagesentere o.l.