mandag 20. januar 2014

Litt lys på trappen...

Selv om julen er over så får julelysene på trappen stå fremme en stund til tror jeg.
Er så koselig med litt lys på trappen og nå den siste uken så har vi jo fått litt av den etterlengtede julesnøen og da måtte de jo i hvertfall få være fremme;)
Tenner ofte i lyktene ute også, synes det er så fint å se på når det begynner å mørkne ute.
Men jeg merker godt at det har blitt lysere på ettermiddagene og det er jo bare så fantastisk deilig!
I dag da vi gikk tur så fikk jeg sånn vårfølelse, ble bare så happy!
Jeg kostet terrassen og begynte å tenke på hva jeg vil plante, Elvis lekte med ballen sin, Matilda hang opp ned i trærne og løp rundt og Katarina Othelie satt i vognen sin og hadde super underholdning bare med å se de;)
Er så deilig å tenke på at det bare blir flere slike stunder fremover nå, knappe to uker igjen av januar og så er en av de månedene jeg gruer meg mest til allerede over!!!
Herlig;););)


6 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ute tenner jeg lys hele året , men utejuletrelysene , vurderer jeg om skal få stå på ut Januar . Tenker og grubler på det . Deilig at denne måneden snart er over , for da er det Februar og så kommer Mars ... da er det vår. God kveld til dere ! Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Er bare helt utrolig deilig at vi går mot lysere tider og lengre dager :)))
Gleder meg så utrolig til våren kommer.
Så kos med lykter utendørs på denne mørke tiden av året.
Inngangspartiet mitt er så himmla utsatt for vind, så noen ganger får jeg ikke tent lysene en gang :)))
Liksom nordavind fra alle kanter som vi sier her vest :)))

Ha en fin kveld
Klem Heidi ღ

Unknown sa...

Ja vi må beholde lysene nå i disse mørke månedene!
Heldigvis så har snøen kommet her, det hjelper med å gjøre det lysere og koseligere :)

Gleder meg også til våren <3 God klem

Anonym sa...

Det er så godt at januar nærmer seg slutten,ser så fram til lysere tider og når januar er over det er herlig;)
Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Så pent utenfor hos deg.
Lys utenfor i disse mørketider er helt nødvendig :)
Fint å kunne være ute litt nå, og deilig med lengre dager.

Ha en finfin dag.
Klem

Camilla sa...

Her var det koselig! Bli med på konkurranse hos meg :-)