lørdag 4. januar 2014

Latskapen har inntatt huset...

Planene om å shine huset var store men det å utføre de var heller vanskelig...
Istedet har jeg, Elvis og Katarina Othelie inntatt regntøyet og gått oss en lang tur.
Nå er vi kommet hjem igjen og barnet sover ute i vognen, Elvis er badet og lagt og jeg har tent masse stearinlys og satt på Norah Jones på ipoden og nyter å være litt lat;)
Er ikke lett det altså, å være lat, kribler etter å sette i gang med noe men nå skal jeg øve meg på å være litt lat iblant;)
Får være ett nyttårsforsett kanskje?
God helg ihvertfall alle sammen;)





4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :) Godt nyttår! Lenge siden eg har vært rundt på blogger, fint å titte innom deg. Fått ryddet ut julen? ikke eg.. er lat eg og ;) stilig med snekkerbenken hos deg! Klem Lisbeth

Unknown sa...

Godt Nytt År :)

Høres ut som du trenger å ha nyttårsforsett på det å være lat ja :) Det er jammen viktig å kunne være lat innimellom. Utfordring for meg er å være lat uten å tenke på det som burde vært gjort...

Ønsker deg herlige dager i 2014 :) Klem

Sommerhuset i bakken sa...

Hei - og riktig godt nyttår til deg og dine. Håper dere har hatt noen fine dager.

Herlig med litt latskap ;-) Her hadde vi også store planer om å rydde og ordne i helgen, men....det ble med planene...hi...hi...

Flotte bilder du viser!

Ha en super kveld! Kos deg masse!

Unknown sa...

Av og til så er det det som er det viktigste nemlig å være lat - lade batteriene :)

Håper du har en fin start på det nye året og ønsker deg ei fin uke

Klemmer Monica