onsdag 7. august 2013

På rad og rekke...

Henger alle kosedyrene til Snupi;)
De ligger hun og ser på når vi er på badet.
Tidligere i år malte jeg ett kosteskaft hvitt og hengt det opp under den ene hyllen på badet.
Trengte ett sted å henge litt leker, klær og lignende og det funket jo kjempe bra.
Her en kveld da Katarina Othelie endelig! sovnet så gjorde kreativiteten seg gjeldende noen minutter...
For å få hengt opp noen bamser tredde jeg bare en hyssingstump igjennom en klesklype og festet klypen i bamsen, så bare knøt jeg hyssing rundt rundstokken.
Da unngikk jeg å lage hull, lurte først på å skru i noen øyeskruer men er så lett at hun kan dunke seg i de når vi legger hun ned på stellebordet.
Da er de lett tilgjengelige slik at hun kan få leke med de og det er lett å bytte ut leker iblant!
Siden hun ikke har eget rom enda så må jeg lage litt "barnerom" andre steder, dette "passer" mor også;)



2 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så koselig og praktisk da ! God natta klem til deg.

Unknown sa...

Så fint det ble, og så lurt:)

Klem