mandag 19. august 2013

Nye gardiner i kjøkkenvinduene;)

Nå har jeg fått nye, blårutete kapper i kjøkkenvinduene mine, samt terrassedøren!
Godt å "stenge" ute de første, mørke høstkveldene, nå merkes det mer og mer at sommeren er på hell.
Har allerede gjort ett stort innhugg i telys lageret mitt så må nok på Ikea i nærmeste fremtid og fylle opp igjen!
To gamle, hvitkalkede bilderammer har også kommet opp på veggen med den nye tapeten min inni.
Er bare så fornøyd med denne delen av kjøkkenet nå, nesten hver kveld tenner jeg i stearinlys og lager meg en god kopp te og nyter en stille stund med en stabel interiørblader;)





8 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det ser veldig pent ut på kjøkkenet ditt , så koselig.Smårutete gardiner er veldig koselig på kjøkkenet. Jeg vurderer også hva slags gardiner jeg skal ha på kjøkkenet ... med tiden. God natta klem til deg.

Anonym sa...

Så utrulig koselig hos deg og det blårutete var kjempefint:)merker at det høstes nå men litt koselig og!
Her pusses det forsatt opp og som eg gleder meg til å få alt på stell og slik eg vil ha det,vi maler og tapetsere for det er det vi har råd til nå så får det dyre komme seinere:)

Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Mona sa...

Åååå den nye tapeten din var bare rålekker <3 Kappene dine passet da også veldig godt til tapeten :-) Skjønner godt at du koser deg her på kveldene. Det ble utrolig koselig :-D

Ønsker deg en riktig fin tirsdag :-D

Klem Mona

Brocante sa...

Så trivelig! Rent og delikat!

Unknown sa...

Så koselig det er hos deg.
Fine bilder.

Ha en fin dag.
Klem

Elsa och Helena sa...

Jättefina gardiner och blått och vitt är så vackert tillsammans...du har god smak:)

KRAMAR från Helena

Unknown sa...

Så flott det ble og for en vakker tapet, akkurat samme som jeg har på mitt kjøkken ;)
Skjønner godt at du koser deg i den kroken og ja, jeg må også snart få tak i flere telys!

God klem :)

Brunt sukker sa...

Herlige bilder
med masse kos
tenner lys å koser oss her også
fine dag til deg
klem Eli:)