lørdag 30. mars 2013

Påskeaften og en måned igjen...

Årets påske har virkelig vært herlig, solen skinner i dag igjen og stabelen med interiørblader som har blitt konsumert ute på terrassen har minket betraktelig...;)
Vi har kost oss masse disse dagene og årets grillsesong har startet for alvor da jeg kjøpte ny gassgrill til bursdagen til min samboer.
Vi har grillet hver dag hittil i påsken og vi bare nyter finværet;)
Så på kalenderen i dag og det er jo bare en måned til termin jo, så i dag har jeg funnet frem litt klær til Othelie og skal få pakket ferdig en bag til oss begge...
Tror ikke jeg skal overlate den delen til den fremtidige pappaen, men kunne vært interessant da å se hva han hadde rasket med seg i farten...;)
Kanskje på tide da å slenge bena på bordet?
Måtte spørre min mann i går om jeg nå var det man kaller "høygravid" og kanskje man ikke skal klatre i stiger, ommøblere hus, vaske etc..., han bare ristet på hodet og lo;)
Men nå skal jeg prøve å sitte litt i ro ute og bare slappe av litt, så får vi se hvor lenge jeg klarer det;)
Ønsker alle en deilig påskeaften, tror jeg skal ta en kikk i påskeegget og se om det er noen smuler igjen der...;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei kjære vennen :)

Godt å høre at du har en god påske og nyter dagene!
Det er å digg å grille, da får man vår følelsen også :)

Kos deg masse med "smulene i påskeegget" ditt :) God klem

Anonym sa...

Hei skjønneste deg:)
Tenk bare ein mnd igjen,det er ikkje lenge til sjølv om den siste tida kan føles lang så trur eg nok du får noko å gjere på,du er så flink og kreativ:)
Sikkert lurt å begynne å finne fram litt og planlegge for plutselig er dagen der,så fin tid å få baby:)

Ønsker deg ein fin påskekveld!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Vi har også grillet masse. Det er jo så flott ute, men skikkelig kaldt enda. Får håpe vi får mye mer varme fort.

En måned igjen, ikke lange tiden. Kos deg masse, babyen kommer før det vet ordet av det. (selv om du kanskje føler at det tar evigheter)

Fortsatt god påske og klem!!

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jeg synes du skal hvile mest mulig nå jeg , før babyen kommer. Kos deg og nyt tiden ! God klem til deg.