onsdag 27. mars 2013

Opp & Ned...

Denne bloggelysten altså, dagene bare fyker avgårde, ideene er mange men stopper liksom der;)
Får skylde på påskeferien kanskje...;)
En hvit hortensia har nå kommet i hus for anledningen, den bare vokser og vokser og blir større og større!
De siste dagene har gått med til diverse bruktraid og kuppene har vært mange.
Jeg og en venninne sikret oss noen skatter da vi var på tur, deriblant en gammel grønn hylle, trekasser, krakker, vinduer til og med gamle våpenkasser ble med hjem.
De funnene er allerede påbegynt, i form av vasking og maling, er så greit med dette fine været, da kan jeg holde på ute;)
En tur til Odda har vi også fått til og der var også kuppene mange.
Jeg måtte selvfølgelig innom den lokale bruktbutikken der kopper og kar og ett gammelt 60 - talls skap ble med hjem.
Skatter fra huset til mormor ble også med, deriblant en slagbenk som skal stå på kjøkkenet, den er allerede kommet på plass!
Bilder kommer;)
Er så deilig med sol men er nesten som om det kan bli litt for mye, merker at jeg blir så trøtt samtidig som det er så mye jeg vil gjøre, man blir vel aldri helt fornøyd med dette været...;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så gøy da å finne så mye spennende rundt forbi, kos deg masse med det :)

Ønsker deg gode påske dager :) klem