torsdag 8. november 2012

En hjemmelaget knaggrekke

Den hjemmelagede knaggrekken min er jeg veldig glad i;)
Den er laget av en avskallet, gammel plankebit som jeg og Elvis fant i en elv da vi var på tur.
Planken ble slept med hjem og fikk knagger i form av bøyd bestikk som er skrudd på.
På den henger det en gammel bilderamme, eføyhjerter og kranser, ett gammelt vindu fra en løe, en søt vimpel og oldemors broderte bånd.
De broderte båndene er over 100 år gamle og utrolig fine, jeg har hengt de opp rundt omkring, deiblant på vinduet.
Hva som henger på knaggrekken blir byttet ut med jevne mellomrom men nå er jeg ganske fornøyd med komposisjonen av det som henger der nå;)



2 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Den var jammen fin ! Jeg har en knaggrekke i lillegangen som er fin synes jeg , med en del pynt på. Og jeg sier bare , stakkars Jan hvis han så mye som prøver å henge jakken sin på den. Ha en fin dag ! Klem

Brunt sukker sa...

HALLO SILJE MARIE :)
Å MENN DENNE VAR TØFFE!
FLINKE DEG SOM HAR LAGET DENNE:)
FINE DAG TIL DEG!
KLEM FRA ELI:)