mandag 19. november 2012

Årets Julebok!

Regner med at de fleste i blogglandia har sikret seg årets utgave av "Sanselig Jul"!
Jeg måtte innom og kjøpe boken på vei hjem fra jobb lørdags ettermiddag og ble sittende hele kvelden med boken i fanget.
Så utrolig mye fint da, helt fantastiske bilder;)
Inspirasjonen ble bare høyere og høyere og frustrasjonen over flytteekser desto mer gjeldende...!
Kanskje jeg kan dekke de med noe granbar?;);)
Hihi, ideene har vært mange;)
Men tilbake til boken, trenger man en liten avkopling fra hverdagen så kjøp deg "Sanselig Jul" og bare nyt;)
Sjekk ut hvordan Pia med bloggen Just a Little Vintage pynter til jul på kjøkkenet sitt, hun hjalp meg i gang med bloggingen for snart ett år siden, skal si tiden går fort;)
Ønsker alle som stikker innom en strålende mandag;)






6 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Helt enig - dette er en fantastisk bok :)

Lykke til med flyttekassedekorasjonene.

Klem Inger

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Er så enig,den boka er ein drøm å bla i,masse fantastiske juleheimer:)
Ønsker deg ein flott mandag og ei fin ny veke!
God klem fra Lillian

Unknown sa...

Står på min "vil ha liste".
Ha en flott dag.
Klem

Unknown sa...

Ja jeg har også boken, det er SÅ mye koselig i den :)
Deilig å slappe av med slike bøker!

Fortsatt god mandag :) klem

Brunt sukker sa...

JEG HAR KKJE BOKEN ENDA...
HERLIGE BILDER!
KLEM ELI:)

Franske drømmer sa...

Har ikke den boken enda jeg heller, men skal ha den ;) hehe! Pia, ja, hun er jo bare helt fabelaktig!
Hun tryller frem det vakre stillebenet etter det andre, og kan virkelig det hun driver med! :-))

Ønsker deg en fin tirsdag!
Klemmer