mandag 14. mai 2012

Rosa lykke;)

Jeg har to store kjærligheter...
På kjøkkenet;)
Min babyrosa Kitchen Aid maskin (som jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger er blitt brukt kremt;) og mitt kjære rosa SMEG kjøleskap!
SMEGen har gitt meg så utrolig mye glede, skulle tro jeg snakket om et menneske;)
Har aldri angret på det kjøpet!
Selv om jeg måtte kjøpe et fryseskap i tillegg siden fryseren var så liten;)
Min samboer var ikke videre imponert over det kjøpet, siden jeg bare kunne kjøpt et vanlig todelt kjøleskap med frys til en brøkdel av prisen!
Hvorfor gjøre det enkelt?
Klem;)









3 kommentarer:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

For et utrlolig herlig kjøleskap!! Det drømmer jeg om :) Det står øverst på ønskelista mi..i babyblå..sukk <3 ;)

Og Kitchenaid-maskinen..i rosa! Herlig! For et fint kjøkken du har :)

Tusen takk for så koselig hilsen fra deg :)

Kos deg med 17 mai-uka:)
Klemmer og koser til deg:)

salige lavendel sa...

Hehe, nei de er vel ikke akkurat billige de SMEG-sakene...men fine er de!!

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Så absolutt;)