fredag 11. mai 2012

Emalje Lykke - Igjen!

Tusen takk Mormor;)
Den beste bruktbutikken er desidert i Odda i Hardanger.
Jeg storhandler hver gang jeg er på besøk og der finner man de ordentlige skattene.
Nå er mormor kommet på besøk og hun hadde med seg en ny emalje bolle til samlingen min (som begynner å bli ganske omfattende;)
Gul bolle med grønn kant.
Hun hadde også kjøpt ett gammelt litermål i fra Høyang med teksten "Ulovlig vedkjøp og salg" gravert inn i siden.
Helt supert!
Jeg har også fått en drøss med gamle mini lampeskjermer, jeg har ett nytt prosjekt på gang og da var det helt supert at mormor ryddet i skapene sine;)
Jeg fikk også litt arvegods, en nydelig gammel hekle duk.
God fredag!!!



2 kommentarer:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Så herlig med emalje :) Er så glad i det jeg og :) Så koselig at mormoren din hadde med så mye fint :)

Og nå er jeg spent på hva du skal finne på med minilampeskjermene :)

Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg:)
Kos deg og ha en fin dag :)
Klem og kos Lisa:)

salige lavendel sa...

Så heldig du var!! Gøy å finne gode bruktbutikker. Og så må jeg si TUSEN hjertelig takk for malingsrådene!!! Det var gull verdt. Tror jeg skal gå for den malingen du anbefaler, for det du beskriver med Jotun er jo akkurat det jeg sliter med. Det blir striper etter malingkosten og skjolder hvis hinnen er blitt for tørr (det blir den jo på et blunk...) når jeg sveiper over med kosten for å rette på noe. Det er jo en del jobb å male et møbel så jeg vil jo gjerne at resultatet skal bli pent. Takk for at du gadd å hjelpe med dine erfaringen =)