lørdag 14. april 2012

Vintage Shoes & Dresses;)

Kjærligheten for klær og sko har alltid vært stor!
Jeg har sluttet å telle hvor mange sko par jeg har, må bare finne flere kreative måter å plassere de på;)
Samlingen begynner å bli ganske omfattende, ikke bare av sko, men gamle pelskåper, designer vesker, vintage smykker og kjoler.
Jeg har en del sko etter farmor som jeg er utrolig glad i, de passer meg perfekt og er utrolig gøy å troppe opp i de og få spørsmål om hvor de er kjøpt...for 40 - 50 år siden;)
I kveld skal jeg ut med gode venner og lader opp med ett glass vin og kjoler spredt ut over hele sengen.
Jeg tror Elvis er her ett sted, har ikke sett han på en stund, men hører lyder som kan minne om snorking under den største haugen med klær;)
I morgen skal jeg på en antikvitetsmesse på Slettebakken i Bergen.
Gleder meg masse og håper å finne noen skatter;)
Kjolene på bildene kjøpte jeg på den samme messen i fjor høst, jeg har brukt den hvite ved flere anledninger;)
Gleder meg masse til i morgen og til i kveld;)
Ha en nydelig lørdagskveld alle sammen!





Ingen kommentarer: