torsdag 21. januar 2016

Redesign av gammelt stentøy

Jeg samler på gammelt stentøy, kopper og kar.
Det meste er norsk som Egersund, Stavanger og Figgjo Flint blant annet.
Men noen fat er kanskje litt godt brukt så da tenkte jeg at jeg skulle "fiffe" de opp litt.
Jeg kjøpte en tusj beregnet til å skrive med på porselen og satte i gang!
Her må man bare være kreativ og la det stå til.
Når man har skrevet det man ønsker skal fatene stå i stekeovnen på 160 grader i ca 30 minutter.
Men det varierer nok fra tusj til tusj;)
Disse fatene tenker jeg skal få komme opp på en vegg ett eller annet sted i huset, har bare ikke bestemt meg enda...
Frykten for å lage hull i veggene er fremdeles like aktuell...;)
Snart helg igjen dere og januar er straks forbi...!









2 kommentarer:

Belinda. sa...

Hehe artige :)
Du får lage noen med litt frekkere tekst, for salg.
Selger sikkert som varme tallerkener :D
Har en plan om å gjøre det jeg også ;)
Snart helg, så ønsker deg en fin en ☆☆ :)

Unknown sa...

Så fint og moro- mer kake takk :)

God Helg

Klem Monica